Privacy in the New Media Age
de Jon L. Mills
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0813060583
- ISBN 13
- 9780813060583
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Balancing personal dignity and first amendment concerns has become increasingly challenging in the new media age. While the history of free speech and press has noble origins rooted in democratic theory, can society protect those who are harassed, stalked, and misrepresented online while maintaining a free society? Jon Mills maps out this complex problem.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780813060583
- Título
- Privacy in the New Media Age
- Autor
- Jon L. Mills
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 5
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0813060583
- ISBN 13
- 9780813060583
- Editorial
- University Press Of Florida
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2015-03
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