Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Detalles
- Título Privacy in the New Media Age
- Autor Jon L. Mills
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 248
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial University Press of Florida
- Fecha de publicación 2015-03-03
- Features Bibliography, Dust Cover, Index, Maps
- ISBN 9780813060583 / 0813060583
- Peso 0.9 libras (0.41 kg)
- Dimensiones 9.1 x 6.3 x 0.9 pulgadas (23.11 x 16.00 x 2.29 cm)
-
Temas
- Interdisciplinary Studies: Law Studies
- Library of Congress subjects Privacy, Right of - United States, Press law - United States
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2014949012
- Dewey Decimal Code 343.730
Reseñas en medios
Citas
- Booklist, 03/15/2015, Page 33
- Choice, 08/01/2015, Page 0
Más ejemplares
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Privacy in the New Media Age
de Mills, Jon L.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.60Envío gratuito a USA
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Descripción:
University Press of Florida, 2015. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.60
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Privacy in the New Media Age
de Mills, Jon L
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
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University Press of Florida. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Privacy in the New Media Age
de Mills, Jon L
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 5.75Envío gratuito a USA
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University Press of Florida. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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Privacy in the New Media Age
de Jon L. Mills
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Montclair, New Jersey, United States
- Precio
-
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University Press of Florida, March 2015. Hardcover. NEW Discounted.
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Privacy in the New Media Age
de Jon L. Mills
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 5
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 35.92EUR 11.83 enviando a USA
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Descripción:
Hardback. New. Balancing personal dignity and first amendment concerns has become increasingly challenging in the new media age. While the history of free speech and press has noble origins rooted in democratic theory, can society protect those who are harassed, stalked, and misrepresented online while maintaining a free society? Jon Mills maps out this complex problem.
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EUR 35.92
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Privacy in the New Media Age
de Mills, Jon L.
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 38.45EUR 11.89 enviando a USA
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Descripción:
Univ Pr of Florida, 2015. Hardcover. New. 256 pages. 9.25x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 38.45
EUR 11.89
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de Mills, Jon L.
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 43.49EUR 11.89 enviando a USA
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Descripción:
Univ Pr of Florida, 2015. Hardcover. New. 256 pages. 9.25x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 43.49
EUR 11.89
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de Mills, Jon L.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780813060583 / 0813060583
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 38.90Envío gratuito a USA
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.90
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