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Radical Marketing: From Harvard to Harley, Ten Who Broke the Rules & Made It Big
de Hill, Sam (Preface by), and Rifkin, Glenn
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- New in new dust jacket. Ships today from the USA with free USPS Delivery Confirmation upgrade!
- ISBN 10
- 0887309054
- ISBN 13
- 9780887309052
- Librería
-
Gladwyne, Pennsylvania, United States
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Sobre este artículo
US: HarperBusiness, 1999. Hard cover. New in new dust jacket. Ships today from the USA with free USPS Delivery Confirmation upgrade!. 1 Sewn binding. Paper over boards. With dust jacket. 279 p. Audience: General/trade. 6x9x1.1rOw&wOb?&rlengthwisestripe / bas 070212
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Detalles
- Librería
- Warrens Books (US)
- Inventario del vendedor #
- Alibris.0008552
- Título
- Radical Marketing: From Harvard to Harley, Ten Who Broke the Rules & Made It Big
- Autor
- Hill, Sam (Preface by), and Rifkin, Glenn
- Formato/Encuadernación
- Hard cover
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0887309054
- ISBN 13
- 9780887309052
- Editorial
- HarperBusiness
- Lugar de publicación
- US
- Fecha de publicación
- 1999
Términos de venta
Warrens Books
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Sobre el vendedor
Warrens Books
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Gladwyne, Pennsylvania
Sobre Warrens Books
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