Radical Marketing

de Hill, Sam

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Radical Marketing: From Harvard to Harley, Ten Who Broke the Rules & Made It Big

de Hill, Sam (Preface by), and Rifkin, Glenn

Estado
New in new dust jacket. Ships today from the USA with free USPS Delivery Confirmation upgrade!
Published
1999
Encuadernación
Hard cover
ISBN
9780887309052
Cantidad disponible
1
Librería
Gladwyne, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.66

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Descripción:
US: HarperBusiness, 1999. Hard cover. New in new dust jacket. Ships today from the USA with free USPS Delivery Confirmation upgrade!. 1 Sewn binding. Paper over boards. With dust jacket. 279 p. Audience: General/trade. 6x9x1.1rOw&wOb?&rlengthwisestripe / bas 070212
Precio
EUR 4.66
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Radical Marketing: From Harvard to Harley, Lessons from Ten That Broke the Rules and Made It Big

de Hill, Sam

Estado
UsedAcceptable
ISBN
9780887309793
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.76

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Descripción:
UsedAcceptable. There is handwriting and/or underlining and or highlighting in the book Corners are bent. Stains on outside cover/inside the book. Cover/Case has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, slipcovers and other accessories may not be included.
Precio
EUR 1.76
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Radical Marketing: From Harvard to Harley, Lessons from Ten That Broke the Rules and Made It Big

de Hill, Sam

Estado
UsedGood
ISBN
9780887309793
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.76

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Descripción:
UsedGood. Cover/Case has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, slipcovers and other accessories may not be included.
Precio
EUR 1.76
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Radical Marketing

de Hill, Sam

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
Encuadernación
Soft Cover
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.99

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Descripción:
Harper. Very Good. 1999. Soft Cover. (R304) .
Precio
EUR 32.99
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Radical Marketing : From Harvard to Harley, Lessons From Ten That Broke the Rules and Made It Big

de Hill, Sam

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780887309052
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.47

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 28.47
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Radical Marketing: From Harvard to Harley, Lessons from Ten That Broke the Rules and Made It Big

de Hill, Sam

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780887309793
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.61

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 27.61