![Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/770/719/9788131719770.OL.0.b.jpg)
![Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/770/719/9788131719770.OL.0.b.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity
de Kevin Lane Keller
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 8131719774
- ISBN 13
- 9788131719770
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 8131719774.G
- Título
- Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity
- Autor
- Kevin Lane Keller
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 8131719774
- ISBN 13
- 9788131719770
- Editorial
- Pearson Education
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2008-08
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.