Strategic Brand Management

de Keller, Kevin

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Strategic Brand Management

de Keller, Kevin

Atención
Edición internacional
Estado
New
Edición
4th
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780273779414
Cantidad disponible
1
Librería
DORAL, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.41

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Descripción:
brand new.International Edition. Softcover. Ship by Fedex/DHL global express service to US/Canada within 3-5 business days.4-6 business days for shipping to worldwide. We can't ship to Po Box,APO and FPO address.SoftCover written in English, Different ISBN and Cover Image from US Edition ; Sometimes, the title is different than with US Edition, and the exercises and homework problem are in… Saber más sobre este artículo
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EUR 46.41
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Good
Published
2012-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 162.95

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Descripción:
Pearson, 2012-08-10. Hardcover. Good. 1.1000 in x 10.8000 in x 8.7000 in. Used textbook with usual stickers.
Precio
EUR 162.95
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Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity

de Kevin Keller

Estado
Usado - Acceptable
Published
2008
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788131719770
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.53

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Descripción:
Pearson Education, 2008. Paperback. Acceptable. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 22.53
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Acceptable
Published
2012-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.53

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Descripción:
Pearson, 2012-08-10. hardcover. Acceptable. 10x8x1.
Precio
EUR 10.53
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Tucker, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.54

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Descripción:
UsedVeryGood. All orders ship by next business day! This is a used hardcover book. Pages have no markings and has some wear. Dust jacket (if applicable) is not included. The cover/boards have wear. For USED books, we cannot guarantee supplemental materials such as CDs, DVDs, access codes and other materials. We are a small company and very… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 26.54
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
New
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 87.31

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Descripción:
New. 4th hardcover ed. Bookstore new w/ minor wear. Instructor's Review Copy - May say ""Not for Resale"". Same content as regular book.
Precio
EUR 87.31
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (4th/Global Edn)

de Keller, Kevin

Estado
Usado
Published
2013
ISBN
9780273779414
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.79

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Descripción:
Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pencil & highlighter markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1150grams, ISBN:9780273779414
Precio
EUR 10.79
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (4th/Global Edn)

de Keller, Kevin

Estado
Usado
Published
2013
ISBN
9780273779414
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.79

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Descripción:
Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Library sticker on front cover. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1150grams, ISBN:9780273779414
Precio
EUR 10.79
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (4th/Global Edn)

de Keller, Kevin

Estado
Usado
Published
2013
ISBN
9780273779414
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.79

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Descripción:
Pearson, 2013. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Torn front hinge. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1150grams, ISBN:9780273779414
Precio
EUR 10.79
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Acceptable
ISBN
9781292314969
Cantidad disponible
1
Librería
Grandview Heights, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.48

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Descripción:
Acceptable. Expedited orders RECEIVED in 1-5 business days within the United States. Orders ship SAME or NEXT business day. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
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EUR 28.48
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Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity

de Kevin Keller

Estado
Usado - Very Good
Published
2008
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788131719770
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.53

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Descripción:
Pearson Education, 2008. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 22.53
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Acceptable
Edición
4th
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.59

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Descripción:
Pearson. 4th. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 11.59
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Good
Published
2012-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.71

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Descripción:
Pearson, 2012-08-10. Hardcover. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 52.71
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
New
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Tucker, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 173.06

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Descripción:
New. All orders ship by next business day! This is a new hardcover book. For USED books, we cannot guarantee supplemental materials such as CDs, DVDs, access codes and other materials. We are a small company and very thankful for your business!
Precio
EUR 173.06
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Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition

de Keller, Kevin

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.86

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.86
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Strategic Brand Management: Building Measuring and Managing Brand Equity

de Keller, Kevin

Estado
New
Published
2012
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780132664257
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 160.66

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Descripción:
Pearson College Div, 2012. Hardcover. New. 4th edition. 562 pages. 11.00x8.00x1.00 inches.
Precio
EUR 160.66
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Strategic Brand Management: Building, Measuring And Managing Brand Equity

de Kevin Lane Keller

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788131719770
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.26

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 61.26