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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student) de Wilson, R. M. S., et al - 1994

de Wilson, R. M. S., et al

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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student) de Wilson, R. M. S., et al - 1994
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

de Wilson, R. M. S., et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Butterworth-Heinemann Ltd, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1750grams, ISBN:9780750603294
  • Librería Anybook.com GB (GB)
  • Estado del libro Usado
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0750603291
  • ISBN 13 9780750603294
  • Editorial Butterworth-Heinemann Ltd
  • Fecha de publicación 1994

Tenemos 9 ejemplares disponibles a partir de EUR 4.66.

Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control
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Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control

de Gilligan, C. T., Pearson, David, Wilson, R. M

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.66
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Descripción:
Elsevier Science & Technology Books. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.66
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

de Pearson, David J

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 0.94
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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.94
EUR 8.57 enviando a
Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.83
EUR 12.00 enviando a

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Descripción:
Butterworth-Heinemann Ltd, 1993. Paperback. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. One or several slightly torn pages. Dog-eared pages. Different cover. Edition 1993. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 4.83
EUR 12.00 enviando a
Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control

de Wilson, R. M. S., et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
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Descripción:
Butterworth-Heinemann, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780750603294
Precio
EUR 2.38
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

de Wilson, R. M. S., et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
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Descripción:
Butterworth-Heinemann Ltd, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780750603294
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EUR 2.38
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control

de Wilson, R, M, S. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Butterworth-Heinemann Ltd, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780750603294
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a
Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)
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Strategic Marketing Management: Planning, Implementation and Control (Marketing Series: Student)

de Pearson, David J., Gilligan, Colin, Wilson, R.M.S

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Hereford, Herefordshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.86EUR 13.40
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Descripción:
Butterworth-Heinemann Ltd, 1992-02-10. Paperback. Very Good. 3.9848 cent in x 28.7817 cent in x 19.9746 cent in. FAST Despatch by First Class Royal Mail
Precio
EUR 17.86EUR 13.40
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Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control
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Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control

de Wilson, R. M.; Gilligan, C. T.; Pearson, David

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good (AVERAGE)
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
Reprint
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Peter Tavy, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.29
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Descripción:
Oxford: Butterworth & Heinemann, 1992. This book is part of a large purchase from a Public Sector Library and except where mentioned are for the most part LIKE NEW! MOSTLY the ONLY flaws are the blacked out (they insisted) Library stamps which show many of them to be UNUSED! This copy is Very Good (AVERAGE) FEEL FREE TO E-MAIL FOR PHOTOGRAPHS AND FURTHER DETAILS. FROM A DEALER WHO TELLS YOU WHO THEY ARE AND WHAT THEIR TELEPHONE AND ADDRESS CONTACT DETAILS ARE!. EX PUBLIC SECTOR LIBRARY BLACKED OUT STAMPS.. Reprint. Glossy Pictorial Card. Very Good (AVERAGE)/No Jacket. 4to - over 9¾" - 12" tall. CARD COVERED PAPERBACK.
Precio
EUR 14.29
EUR 12.00 enviando a
Strategic Marketing Management: Planning, Implementation, and Control (The Marketing Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Strategic Marketing Management: Planning, Implementation, and Control (The Marketing Series)

de Wilson, Richard M. S

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750603294 / 0750603291
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.46
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 48.46
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