![Student Outcomes Assessment: What Institutions Stand to Gain (New Directions for Higher Education, Jossey Bass) (No 59)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/492/429/9781555429492.OL.0.m.jpg)
![Student Outcomes Assessment: What Institutions Stand to Gain (New Directions for](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/492/429/9781555429492.OL.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Student Outcomes Assessment: What Institutions Stand to Gain (New Directions for Higher Education, Jossey Bass) (No 59)
de Halpern, Diane F
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 1555429491
- ISBN 13
- 9781555429492
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 1555429491.G
- Título
- Student Outcomes Assessment: What Institutions Stand to Gain (New Directions for Higher Education, Jossey Bass) (No 59)
- Autor
- Halpern, Diane F
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1555429491
- ISBN 13
- 9781555429492
- Editorial
- Jossey-bass Inc Pub
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 1987-09
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.