Supporting the Transition from Arithmetic to Algebraic Reasoning [Mathematical Thinking and Learning, An International Journal, Volume 9, No. 3]
de Koellner, Karen, ed
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 0805892966
- ISBN 13
- 9780805892963
- Librería
-
Upperco, Maryland, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Lawrence Erlbaum Associates / Taylor & Francis, Philadelphia, June 2007. Paperback. Very Good. 8vo, paperback. Vg+ condition. Exterior very faintly rubbed; contents bright & clean, binding tight. pp. 179-328 of the series.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Tiber Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 1121001.49
- Título
- Supporting the Transition from Arithmetic to Algebraic Reasoning [Mathematical Thinking and Learning, An International Journal, Volume 9, No. 3]
- Autor
- Koellner, Karen, ed
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- ISBN 10
- 0805892966
- ISBN 13
- 9780805892963
- Editorial
- Lawrence Erlbaum Associates / Taylor & Francis, Philadelphia
- Fecha de publicación
- June 2007
- Palabras clave
- Education, Mathematics, Study, Teaching, ISBN 0805892966.
- Catálogos del vendedor
- Education;
Términos de venta
Tiber Books
All books are subject to prior sale. Returns are accepted within 2 weeks for any reason. We pack our books in bubble-wrap, and ship in a sturdy cardboard box, except in the case of standardized Priority shipping envelopes.
Sobre el vendedor
Tiber Books
Miembro de Biblio desde 2005
Upperco, Maryland
Sobre Tiber Books
Specializing in scholarly non-fiction for over 30 years.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Tight
- Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.