Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding (Wiley Desktop Editions) de Mary Jo Hatch; Majken Schultz - 2008-03-07
de Mary Jo Hatch; Majken Schultz
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding (Wiley Desktop Editions)
de Mary Jo Hatch; Majken Schultz
- Usado
- Bien
- Tapa dura
Jossey-Bass, 2008-03-07. Hardcover. Good.
- Librería Ergodebooks (US)
- Formato/Encuadernación Tapa dura
- Estado del libro Usado - Good
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa dura
- ISBN 10 0787998303
- ISBN 13 9780787998301
- Editorial Jossey-Bass
- Fecha de publicación 2008-03-07
Tenemos 13 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.32.
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Majken Schultz; Mary Jo Hatch
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.32Envío gratuito a
Mostrar detalles
Precio
EUR 6.32
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Reno, Nevada, United States
- Precio
-
EUR 6.36Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.36
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.52Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.52
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Schultz, Majken,Hatch, Mary Jo
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Springdale, Arkansas, United States
- Precio
-
EUR 5.61EUR 3.95 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Jossey-Bass, 3/7/2008 12:00:01 AM. hardcover. Good. 1.1000 in x 9.0000 in x 6.1000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.61
EUR 3.95
enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Schultz, Majken
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.26EUR 8.57 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. Like New.
Precio
EUR 3.26
EUR 8.57
enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Schultz, Majken
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.26EUR 8.57 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 3.26
EUR 8.57
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Mary Jo Hatch et Majken Schultz
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 8.60EUR 12.00 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
John Wiley & Sons, 2008. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. Edition 2008. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 8.60
EUR 12.00
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Hatch, Mary Jo;Schultz, Majken
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Estado de la sobrecubierta
- Very Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Johannesburg, South Africa
- Precio
-
EUR 14.01EUR 22.00 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Jossey - Bass, 2008. Hardcover. Very Good/Very Good. The jacket is a little shelf rubbed.Internally clean.Excellent binding.EK.. Our orders are shipped using tracked courier delivery services.
Precio
EUR 14.01
EUR 22.00
enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Mary Jo Hatch
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 27.13EUR 9.95 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. New. Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization.
Precio
EUR 27.13
EUR 9.95
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Hatch, Mary Jo
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787998301 / 0787998303
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 39.32Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.32
Envío gratuito a