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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding de Mary Jo Hatch, Majken Schultz - 2008-03-07

de Mary Jo Hatch, Majken Schultz

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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding de Mary Jo Hatch, Majken Schultz - 2008-03-07
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Mary Jo Hatch, Majken Schultz

  • Usado
  • Tapa dura
Jossey-Bass, 2008-03-07. 1. Hardcover. Used:Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Used:Good
  • Cantidad disponible 1
  • Edición 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0787998303
  • ISBN 13 9780787998301
  • Editorial Jossey-Bass
  • Fecha de publicación 2008-03-07

Tenemos 13 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.35.

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Majken Schultz; Mary Jo Hatch

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.35
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.35
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Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
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Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
2
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.36
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.36
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Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
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Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.52
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.52
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken,Hatch, Mary Jo

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.61
EUR 3.95 enviando a

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Descripción:
Jossey-Bass, 3/7/2008 12:00:01 AM. hardcover. Good. 1.1000 in x 9.0000 in x 6.1000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.61
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.27
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Hardback. Like New.
Precio
EUR 3.27
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.27
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 3.27
EUR 8.57 enviando a
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Mary Jo Hatch et Majken Schultz

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.60
EUR 12.00 enviando a

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Descripción:
John Wiley & Sons, 2008. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. Edition 2008. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 8.60
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo;Schultz, Majken

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Johannesburg, South Africa
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.01
EUR 22.00 enviando a

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Descripción:
Jossey - Bass, 2008. Hardcover. Very Good/Very Good. The jacket is a little shelf rubbed.Internally clean.Excellent binding.EK.. Our orders are shipped using tracked courier delivery services.
Precio
EUR 14.01
EUR 22.00 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Mary Jo Hatch

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.13
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Descripción:
Hardback. New. Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization.
Precio
EUR 27.13
EUR 9.95 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
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Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.32
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.32
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