![Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/205/576/9780982576205.ME.0.m.jpg)
![Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/205/576/9780982576205.ME.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era
de Jon Reiss
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 098257620X
- ISBN 13
- 9780982576205
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Hybrid Cinema, 2010. Paperback. New. 354 pages. 8.90x5.90x0.80 inches.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Revaluation Books
(GB)
- Inventario del vendedor #
- 1-098257620X
- Título
- Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era
- Autor
- Jon Reiss
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 098257620X
- ISBN 13
- 9780982576205
- Editorial
- Hybrid Cinema
- Fecha de publicación
- 2010
Términos de venta
Revaluation Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Revaluation Books
Miembro de Biblio desde 2020
Exeter, Devon
Sobre Revaluation Books
General bookseller of both fiction and non-fiction.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...