Think Outside the Box Office

de Reiss, Jon

Ejemplares disponibles

Think Outside the Box Office: the Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

Think Outside the Box Office: the Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

de Jon Reiss

Estado
Usado - Fine
Published
2009-12
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.27

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Descripción:
Trade paperback edition, published by Hybrid, 2009. An in-depth guide to film distribution, from initial strategy to film festivals and live events, digital rights, merchandising, DVD distribution, foreign sales and more! 360 pages, 6" X 9". A third printing copy. No former ownership marks, no writing on the text pages. No creases to the cover or spine. Not a remainder,… Saber más sobre este artículo
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EUR 13.27
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Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

de Reiss, Jon

Estado
Used - Good
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.20

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Descripción:
Hybrid Cinema. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 1.20
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Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

de Reiss, Jon

Estado
Usado - Good
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.23

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Descripción:
Hybrid Cinema. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 8.23
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Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

de Jon Reiss

Estado
Used; Very Good
Published
08/18/2011
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.20

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Descripción:
Hybrid Cinema, 08/18/2011. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.20
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de Reiss, Jon

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.13

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Descripción:
Hybrid Cinema. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.13
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de Reiss, Jon

Estado
Used - Good
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.23

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Descripción:
Hybrid Cinema. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.23
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Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution and Marketing for the Digital Era

de Reiss, Jon

Estado
Used: Good
Published
2009-12-08
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.80

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Descripción:
Reiss, Jon, 2009-12-08. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 14.80
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de Reiss, Jon

Estado
Used - Good
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.23

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Descripción:
Hybrid Cinema. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.23
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de Reiss, Jon

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.31

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 45.31
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de Jon Reiss

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780982576205
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 68.16

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Descripción:
Hybrid Cinema, 2010. Paperback. New. 354 pages. 8.90x5.90x0.80 inches.
Precio
EUR 68.16