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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics de Whyte, Grafton - 2018

de Whyte, Grafton

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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics de Whyte, Grafton - 2018

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Emerald Publishing Limited, 2018. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Very Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 1787696065
  • ISBN 13 9781787696068
  • Editorial Emerald Publishing Limited
  • Fecha de publicación 2018

Tenemos 4 ejemplares disponibles a partir de EUR 68.00.

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The V�Model of Service Quality � An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 68.00
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Precio
EUR 68.00
EUR 10.00 enviando a
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The V–Model of Service Quality – An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 69.76
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Precio
EUR 69.76
EUR 10.00 enviando a
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Grafton Whyte

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 71.69
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Paperback / softback. New. The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.
Precio
EUR 71.69
EUR 9.95 enviando a
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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics (Emerald Points)

de Grafton Whyte

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 109.67
Envío gratuito a

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 109.67
Envío gratuito a