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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service
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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics Tapa blanda - 2018

de Grafton Whyte


Detalles

  • Título The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
  • Autor Grafton Whyte
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 160
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Emerald Publishing Limited
  • Fecha de publicación 2018-10-18
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9781787696068 / 1787696065
  • Peso 0.35 libras (0.16 kg)
  • Dimensiones 7.7 x 5 x 0.4 pulgadas (19.56 x 12.70 x 1.02 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services - Quality control, Customer services - Africa, Sub-Saharan
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2018419592
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Grafton Whyte is the Director of the Namibia Business School (NBS) at the University of Namibia (UNAM), Namibia. He launched the Customer Service Management Africa organisation for the promotion and research into customer service delivery in Africa and created the first-ever Namibian Customer Service Awards & Conference.
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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 50.23
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Emerald Publishing Limited, 2018. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 50.23
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The V�Model of Service Quality � An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
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The V�Model of Service Quality � An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
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Precio
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Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Precio
EUR 67.51
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The V–Model of Service Quality – An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
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The V–Model of Service Quality – An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Whyte, Grafton

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 68.78
EUR 11.90 enviando a USA

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Descripción:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Precio
EUR 68.78
EUR 11.90 enviando a USA
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

de Grafton Whyte

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Precio
EUR 71.17
EUR 11.84 enviando a USA

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Descripción:
Paperback / softback. New. The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.
Precio
EUR 71.17
EUR 11.84 enviando a USA
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The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics (Emerald Points)

de Grafton Whyte

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
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EUR 98.10
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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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EUR 98.10
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