Brand Stretch

de Taylor, David

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Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de Taylor, David

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.97

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 45.97
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Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de David Taylor

Estado
Used; Good
Published
02/20/2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.18

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Descripción:
John Wiley & Sons, 02/20/2004. Hardcover. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.18
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Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de Taylor, David

Estado
New
Edición
1st Edition
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
Highland Park, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.79

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Descripción:
Wiley, 2004. 1st Edition . Hardcover. New. Stored new
Precio
EUR 21.79
Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de Taylor, David

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.14

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.14
Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de David Taylor

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.36

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Descripción:
Hardback. New. Stretching the Brand offers practical and actionable advice on how to extend successful brands into new areas without losing sight of the value of the original brand itself. Examples of brand stretching include Dove soap, which has now been extended to the shampoo and deodorant markets.
Precio
EUR 30.36
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Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de Taylor, David

Estado
New
Published
2004-03-26
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.82

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Descripción:
Wiley, 2004-03-26. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 76.82
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Brand Stretch : Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de David Taylor

Estado
Usado - Very Good
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.93

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2004. Hardcover. Very Good. Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.93
Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds

de Taylor, David

Estado
Like New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.14

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Descripción:
Hardback. Like New.
Precio
EUR 2.14
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Brand Stretch: Why 1 in 2 extensions fail, and how to beat the odds: A brandgym workout

de David Taylor

Estado
New
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470862117
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.40

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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2004. Hardcover. New. 1st edition. 178 pages. 9.25x7.50x0.50 inches.
Precio
EUR 35.40