Controversy In Marketing Theory

de Ralph, Margaret Nutting; Ralph, Margaret Nutting

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Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby D. Hunt

Estado
Usado - Good
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.97

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Descripción:
Routledge, 2003. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.97
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780765609311
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 116.78

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Descripción:
Routledge. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 116.78
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby D. Hunt

Estado
New
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 68.13

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding
Precio
EUR 68.13
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Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

Estado
Used - Good
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.25

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Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 36.25
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

Estado
New
Published
2003-03-31
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 83.50

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Descripción:
Routledge, 2003-03-31. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 83.50
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780765609311
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 88.93

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 88.93
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

de Hunt, Shelby D.

Estado
New
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780765609311
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 313.26

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Descripción:
M E Sharpe Inc, 2003. Hardcover. New. illustrated edition edition. 328 pages. 9.50x7.00x1.00 inches.
Precio
EUR 313.26
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.26

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 45.26
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

de Shelby D. Hunt

Estado
New
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780765609328
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 80.28

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Descripción:
M E Sharpe Inc, 2003. Paperback. New. 328 pages. 9.25x6.75x0.75 inches.
Precio
EUR 80.28