Customer Centered Growth

de Whiteley, Richard; Diane Hessan

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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Com petitive Advantage

Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Com petitive Advantage

de Richard Whiteley, Diane Hessan

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Wellington, Auckland, NZL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.81

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Descripción:
Basic Books. Very Good. 6.5 x 1.25 x 10 inches. Hardcover. 1996. 336 pages. <br>In Customer-Centered Growth, Richard Whiteley and Diane Hessan reveal the compelling secrets of how today's success ful companies are achieving explosive growth. Drawing on dozens o f case studies of every kind of enterprise, Whiteley and Hessan d efine five proven strategies that you can… Saber más sobre este artículo
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EUR 5.81
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
As New
Edición
1st Edition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.21

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. 1st Edition. Hardcover. As New. Like new, first edition/first printing, all pages clean, crisp, and tight, appears never-read. Quantity Available: 1. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE508471802. . 9780201479676
Precio
EUR 14.21
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage.

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane.

Estado
Usado - Very Good in Very Good DJ
Edición
First Edition
Published
1996
Encuadernación
Cloth
Cantidad disponible
1
Librería
London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.22

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Descripción:
London:: Century,, 1996. First Edition. Cloth. Very Good in Very Good DJ. Pages slightly discoloured, backstrip slightly bumped. dw has tiny creases.
Precio
EUR 7.22
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Very Good Condition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.84

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Very Good Condition. never used, all pages clean Quantity Available: 1. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE429146366. . 9780201479676
Precio
EUR 2.84
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Good Condition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.58

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Good Condition. Text is unmarked.Som shelf wear otherwise Near new. Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE566934460. . 9780201479676
Precio
EUR 7.58
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Very Good Condition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.17

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Very Good Condition. 1st printing!!! Like new outside. Inside text is very clean. some light soiling inside cover on first blank page otherwise near perfect. Quantity Available: 1. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE532216769. .… Saber más sobre este artículo
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EUR 14.17
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Very Good Condition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780201479676
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.15

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Very Good Condition. Text appears clean and crisp. Some light to average shelf and corner wear. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE541254543. . 9780201479676 … Saber más sobre este artículo
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Very Good Condition
Published
1997
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780201154931
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.21

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1997. Softcover. Very Good Condition. All pages clean. Quantity Available: 1. ISBN: 0201154935. ISBN/EAN: 9780201154931. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560721984. . 9780201154931
Precio
EUR 5.21
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Customer Centered Growth

de Whiteley, Richard / Hessan, Diane

Estado
Usado - Collectible - Good
Edición
First Printing
Published
1997
Encuadernación
Soft Cover
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.12

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Descripción:
Addison Wesley. Collectible - Good. 1997. First Printing. Soft Cover. (I275) .
Precio
EUR 33.12
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

Estado
Usado - Fine
Encuadernación
PAPERBACK
ISBN
9780201154931
Cantidad disponible
1
Librería
Damascus, Oregon, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.90

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Descripción:
Basic Books. PAPERBACK. 0201154935 1st pb edition. Fine except for former owner's name inside front cover. . Fine.
Precio
EUR 1.90
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Richard Whiteley, Diane Hessan

Estado
Usado - Good Condition
Edición
[ Edition: reprint ]
ISBN
9780201154931
Cantidad disponible
1
Librería
Blacksburg, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.33

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Descripción:
[ Edition: reprint ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Basic Books Pub Date: 3/23/1997 Binding: Paperback Pages: 336
Precio
EUR 2.33
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Richard Whiteley/ Diane Hessan

Estado
New
Published
1997
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780201154931
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.69

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Descripción:
Basic Books, 1997. Paperback. New. 336 pages. 9.50x6.25x1.00 inches.
Precio
EUR 26.69