Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie a

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Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
Used - Good
Published
March 1990
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
YANKTON, South Dakota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.55

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Descripción:
Free Press, March 1990. Hardcover . Used - Good. Moderate wear. May have minor sticker residue or marks or writing. Our service is second to no other seller because we use easy to remove inventory tags and try to ship every day so your book arrives quicker! As a small independent book store in the Midwest we thank… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.55
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.58

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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 4.58
Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Valarie A. Zeithaml

Estado
Usado - Good
Published
1990
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.78

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Descripción:
Free Press, 1990. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.78
Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Valarie A. Zeithaml

Estado
Like New
Published
1990
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.78

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Descripción:
Free Press, 1990. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.78
Delivering Quality Service

Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
Usado - Good
Published
2009
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.73

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Descripción:
Free Press, 2009. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.73
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Used - Good
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.58

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Descripción:
Free Press. Used - Good. Good condition. Good dust jacket.\ A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.58
Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations

Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Barry, Leonard L.

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.42

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 12.42
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Used - Very Good
Published
3/25/2009 12:00:00 AM
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Medford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

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Descripción:
Free Press, 3/25/2009 12:00:00 AM. Used - Very Good. A copy that may have been read, very minimal wear and tear. May have a remainder mark.
Precio
EUR 5.58
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Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
Like New
Published
1990-03-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.97

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Descripción:
Free Press, 1990-03-19. Hardcover. Like New. HARDCOVER, Looks New, No Underlining or Highlighting, Two Margin Notes Otherwise Perfect Shape, MH73-907
Precio
EUR 6.97
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Used - Like New
Published
3/25/2009 12:00:00 AM
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Medford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

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Descripción:
Free Press, 3/25/2009 12:00:00 AM. Used - Like New. Used Like New, no missing pages, no damage to binding, may have a remainder mark.
Precio
EUR 5.58
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
UsedGood
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.84

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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 5.84
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Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Zeithaml, Valarie A

Estado
Used - Good
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

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Descripción:
Free Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.58
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Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
New
Published
pp. 244
Encuadernación
Papeback
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.35

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Descripción:
Simon & Schuster , pp. 244 . Papeback. New.
Precio
EUR 28.35
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de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029357019
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.16

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 36.16
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Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.44

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Descripción:
Paperback / softback. New. Synopsis coming soon.......
Precio
EUR 17.44
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Delivering Quality Service

de Valarie A. Zeithaml

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.15

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Descripción:
Paperback / softback. New. Synopsis coming soon.......
Precio
EUR 21.15
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781439167281
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.50

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.50