Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

Estado
Used - Good
ISBN
9780803931589
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.24
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

Estado
Used - Good
ISBN
9780803931572
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.24
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

Estado
Used - Good
ISBN
9781412970440
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.78

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.78
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado
Published
1999
ISBN
9780761913405
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.97

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9780761913405
Precio
EUR 2.97
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780761913399
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.80

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 54.80
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Designing Qualitative Research

de Catherine Marshall; Gretchen B Rossman

Estado
New
Edición
Fifth
Published
2010-04
ISBN
9781412970440
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.36

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Descripción:
24New, unread, pristine (from stock of closed bookstore); Orders received by noon Eastern Time ship same day [6 days/wk]
Precio
EUR 23.36
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Designing Qualitative Research -

de Catherine Marshall -

Estado
Usado - Good
Published
1989
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780803931589
Cantidad disponible
1
Librería
Oakland, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.07

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Descripción:
Sage Press -, 1989. PB/pub.1989/Gd. condition/172 pages - The method of doing Qualitative Research.. (KE35274z). Soft Cover. Good.
Precio
EUR 25.07
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780803931572
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.28

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 35.28
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780803952485
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.45

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.45
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781412970440
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.33

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.33
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781412924894
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.73

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.73
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781452271002
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.45

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 54.45
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780803952492
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.22

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Descripción:
Paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 35.22
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

Estado
Used - Good
ISBN
9780761913405
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.68

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.68
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781412970440
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.78

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.78
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Designing Qualitative Research - International Student Edition

de Catherine Marshall

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781071852521
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.99

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Descripción:
Paperback / softback. New.
Precio
EUR 61.99
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781412924887
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.67

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 60.67
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780761913405
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.75

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 33.75
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780803931589
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.55

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 36.55
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine

Estado
New
ISBN
9781412970440
Cantidad disponible
1
Librería
LONG BEACH, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.17

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Precio
EUR 24.17