Educational Research Fundamentals For the Consumer

de McMillan, James H

Ejemplares disponibles

Educational Research: Fundamentals for the Consumer

Educational Research: Fundamentals for the Consumer

Estado
Usado - Good
Published
1993
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780205524112
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 15.89

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Descripción:
Pearson Education (US), 1993. Paperback. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.89
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Educational Research Fundamentals for the Consumer (International Ed)

de James H. McMillan

Estado
Used - Good
ISBN
9780205524112
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.46

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Descripción:
Pearson. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 13.46
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Educational Research Fundamentals for the Consumer (International Ed)

de James H. McMillan

Atención
Edición internacional
Estado
Used - Good
ISBN
9780205524112
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 18.89

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Descripción:
Pearson. Used - Good. Good condition. 5th edition. Pearson International edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 18.89
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Educational Research Fundamentals for the Consumer

de James H. McMillan

Estado
Usado - Good
Published
2004
Encuadernación
Unknown Binding
ISBN
9780205393817
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.25

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Descripción:
Peerson/A & B, 2004. Unknown Binding. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.25