Inclusive Branding

de Schmidt, Klausludlow, Chris

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Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

de Schmidt, Klaus, Ludlow, Chris

Estado
Used - Acceptable
ISBN
9780333980798
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.19

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Descripción:
Palgrave Macmillan. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Dust cover damaged. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library with wear and barcode page may have been removed. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 1.19
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INCLUSIVE BRANDING: THE WHY AND HOW OF A HOLISTIC APPROACH TO BRANDS

de KLAUS SCHMIDT,CHRIS LUDLOW

Estado
Usado - Very Good
ISBN
9780333980798
Cantidad disponible
1
Librería
Indianapolis, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.03

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Descripción:
Very Good.
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EUR 44.03