Invisible Touch

de Beckwith, Harry

Ejemplares disponibles

Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Like New
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

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Descripción:
Grand Central Publishing, 2000. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
Invisible Touch

Invisible Touch

de Beckwith, Harry

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.80

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 12.80
Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Usado - Very Good
Published
2009
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780446699839
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

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Descripción:
Grand Central Publishing, 2009. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
The Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

The Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
Reprint
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Georgetown, South Australia, AUS
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.20

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Descripción:
USA: Warner Books, 2000. clean and tight.. Reprint. Hard Cover. Very Good/Very Good. 12mo - over 6¾" - 7¾" tall.
Precio
EUR 11.20
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.73

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Descripción:
Warner Books. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 3.73
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.12

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Descripción:
Warner Books. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.12
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Usado - Good
Published
2000-03-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.77

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Descripción:
Warner Books, 2000-03-01. Hardcover. Good. 84x16x124.
Precio
EUR 4.77
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Like New
Published
2000-02-29
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Foley, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.97

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Descripción:
Warner Books, 2000-02-29. hardcover. Like New. 5x1x7. Book appears to be New. May have light shelf wear due to warehouse storage and handling
Precio
EUR 6.97
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Like New
Edición
First Edition
Published
3/1/2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.77

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Descripción:
Warner Books, 3/1/2000. First Edition. Hardcover. Like New. 5x1x7. Stated First Printing with full number line in great condition.
Precio
EUR 6.77
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
1st Edition
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Sudbury, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Warner Books, 2000. 1st Edition . Hardcover. Very Good/Very Good. 12mo - over 6¾ - 7¾" tall. Clean and tight. Page edges are toned. DJ not price clipped.
Precio
EUR 4.67
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Usado
Published
2000
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Tahlequah, Oklahoma, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60

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Descripción:
Good Condition
Precio
EUR 5.60
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
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Edición
First Edition
Published
2000-03-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Kennebunkport, Maine, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.32

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Descripción:
Warner Books, 2000-03-01. First Edition. Hardcover. Like New. 8x5x0. Stated First edition, first printing, full number line starting with "1". Appears to be a book that was shelved but never read. No markings, tears, corner creases or other defects except for tanning on edges. Images available on request.. Unconditional money back guarantee.
Precio
EUR 9.32
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Usado - Very Good
Published
2000-03-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Stone Mountain, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.34

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Descripción:
Warner Books, 2000-03-01. Hardcover. Very Good. Signed by author. Nice looking book, has minor edge wear.has no dusk jacket.
Precio
EUR 25.34
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Used:Good
Published
2009-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780446699839
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.84

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Descripción:
Business Plus, 2009-08-04. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 35.84
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith,Harry

Estado
Usado - Good
Published
2000/03/01 00:00:00.000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.07

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Descripción:
Warner Books Inc, 2000/03/01 00:00:00.000. Hardcover . Good. Beckwith,Harry Invisible Touch: The Four Keys To Modern Marketing Edge and corner wear to dust jacket. Creases to dust jacket. Dust jacket is in good condition. Edge and corner wear to book. Pages still clean and tight. Book is in good condition. All U.S. orders shipped with tracking number and… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 6.07
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Harry Beckwith

Estado
Usado - Very Good
Published
March 2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Holland, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.08

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Descripción:
Warner Books, March 2000. Hardcover . Very Good.
Precio
EUR 3.08
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The Invisible Touch

de Harry Beckwith

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Trade Paperback
Cantidad disponible
1
Librería
Wellington, Auckland, NZL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.99

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Descripción:
UK: Texere. Good. Trade Paperback. 2001. pp 232 .
Precio
EUR 7.99
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The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
New
Published
2009-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780446699839
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 100.68

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Descripción:
Business Plus, 2009-08-04. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 100.68
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Used - Good
ISBN
9780446524179
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.29

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Descripción:
Grand Central Publishing. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.29
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Invisible Touch : The Four Keys to Modern Marketing

de Beckwith, Harry

Estado
Used - Good
ISBN
9780446699839
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.90

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Descripción:
Grand Central Publishing. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.90