Marketing 30

de Kotler, Philip

Ejemplares disponibles

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

de Philip Kotler

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470598825
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 24.79

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Descripción:
Hardback. New. Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3. 0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.
Precio
EUR 24.79
MARKETING 3.0 (N.E.)

MARKETING 3.0 (N.E.)

de KOTLER, PHILIP,

Estado
Usado - Nuevo
Estado de la sobrecubierta
Nuevo
Encuadernación
Rústica
ISBN
9788483568439
Cantidad disponible
1
Librería
ESPAÑA, Soria, ESP
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 18.91

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Descripción:
España: LID EDITORIAL. Rústica. Nuevo/Nuevo. DBK
Precio
EUR 18.91
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Marketing 3. 0 : From Products to Customers to the Human Spirit

de Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan, Setiawan, Iwan

Estado
Used - Good
ISBN
9780470598825
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.13

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.13
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

de Philip Kotler

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470598825
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.61

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Descripción:
Hardback. New. Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3. 0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.
Precio
EUR 20.61
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Marketing 3. 0 : From Products to Customers to the Human Spirit

de Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan, Setiawan, Iwan

Estado
Used - Good
ISBN
9780470598825
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.66

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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.66
Marketing 3.0

Marketing 3.0

de Kotler, Philip

Estado
Usado - Good
Published
2013.
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788483568439
Cantidad disponible
1
Librería
Madrid, Madrid, ESP
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.89

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Descripción:
Madrid etc.: LID., 2013.. Paperback. Good. 22 cm. 221 p. : gráf. Encuadernación en tapa blanda de editorial ilustrada. Colección 'Acción empresarial'. Kotler, Philip ( 1931-). Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Subtít. de la cub. : Cómo atraer a los clientes con un marketing basado en valores . ISBN: 9788483568439 Organización de… Saber más sobre este artículo
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EUR 19.89
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Marketing 3.0: Philip Kotler, Con Kartajaya y Setiawan, Desvela C?mo Las Empresas M?s Influyentes Atraen a Sus Clientes a Trav?s de U

de Philip Kotler

Estado
Usado - Very Good
Published
2018
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788483564257
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.20

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Descripción:
LID Publishing, 2018. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.20
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Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

de Kotler, Philip

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470598825
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.60

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 35.60
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Marketing 3. 0 (Em Portugues do Brasil)

de Philip Kotler

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788535238693
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.34

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 101.34
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Marketing 3.0: Philip Kotler, con Kartajaya y Setiawan, desvela cómo las empresas más influyentes atraen a sus clientes a través de un marketing ... (Acción empresarial) (Spanish Edition)

de Kotler, Philip

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9788483564257
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.58

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.58