Marketing the Sports Organisation

de Ferrand, Alain

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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Alain Ferrand

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780415453295
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 263.85

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships.
Precio
EUR 263.85
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Marketing the Sports Organisation : Building Networks and Relationships

de McCarthy, Scott, Ferrand, Alain

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.67
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Marketing the Sports Organisation : Building Networks and Relationships

de McCarthy, Scott, Ferrand, Alain

Estado
Used - Good
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.67
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Marketing the Sports Organisation : Building Networks and Relationships

de McCarthy, Scott, Ferrand, Alain

Estado
Used - Good
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.67
Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Alain Ferrand

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 67.73

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Descripción:
Paperback / softback. New. Marketing and the world of sport overlap in two main ways: in the marketing of sports related products and services, and in the use of sports events to market a broader range of products and services. This book introduces marketing methods and tools for sports organisations.
Precio
EUR 67.73
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Ferrand, Alain (Author)/ McCarthy, Scott (Author)

Estado
New
Published
2008
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 80.84

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Descripción:
Routledge, 2008. Paperback. New. 1st edition. 320 pages. 9.21x6.10x0.63 inches.
Precio
EUR 80.84
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Alain Ferrand

Estado
New
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.71

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships.
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EUR 75.71
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Alain Ferrand

Estado
New
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.82

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Descripción:
New. Marketing and the world of sport overlap in two main ways: in the marketing of sports related products and services, and in the use of sports events to market a broader range of products and services. Marketing the Sports Organisation introduces the most effective marketing methods and tools available to sports organizations, and offers practical, step-by-step advice… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 58.82
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Ferrand, Alain (Author)/ McCarthy, Scott (Author)

Estado
New
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415453295
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 285.64

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Descripción:
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 297 pages. 9.50x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 285.64
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Ferrand, Alain (Author)/ McCarthy, Scott (Author)

Estado
New
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415453295
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 251.11

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Descripción:
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 297 pages. 9.50x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 251.11
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Ferrand, Alain (Author)/ McCarthy, Scott (Author)

Estado
New
Published
2008
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 67.47

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Descripción:
Routledge, 2008. Paperback. New. 1st edition. 320 pages. 9.21x6.10x0.63 inches.
Precio
EUR 67.47
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Marketing the Sports Organisation: Building Networks and Relationships

de Ferrand, Alain

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415453301
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.72

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 45.72