Now or Never

de Mary Modahl

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Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Good +
Estado de la sobrecubierta
Good
Edición
First Edition, 1st printing
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.03

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Descripción:
New York: HarperBusiness, 2000. A nice reading copy. Pages are clean and bright. Binding is tight. Book and jacket show some shelfwear.. First Edition, 1st printing. Hard Cover. Good +/Good.
Precio
EUR 13.03
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Collectible - Very Good
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.54

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Descripción:
Harper Business. Collectible - Very Good. Signed Copy Collectible - Very Good. Very Good dust jacket. Signed/Inscribed by author on front endpage.
Precio
EUR 6.54
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Used - Good
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.54

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Descripción:
Harper Business. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 6.54
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Now or Never

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Collectible - Very Good/Very Good
Edición
First Printing First Edition
Published
2000
Encuadernación
Hard Cover
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.12

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Descripción:
Harper. Collectible - Very Good/Very Good. 2000. First Printing First Edition. Hard Cover. (V263) .
Precio
EUR 33.12
Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.90

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.90
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Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for the Internet Consumer

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
First Edition
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781842030011
Cantidad disponible
1
Librería
Bridlington, East Yorkshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.90

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Descripción:
London: Orion Business. xxviii + 237 pages, figures, appendix, endnotes, index, publicity material loosely inserted. . Fine. Hardcover. First Edition. 2000.
Precio
EUR 15.90
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Now or Never

de MODAHL, Mary

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Gloucester City, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.95

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Descripción:
New York: Harper Collins, 2000. Hardcover. Fine/Fine. First edition. Fine in fine dustwrapper. Please Note: This book has been transferred to Between the Covers from another database and might not be described to our usual standards. Please inquire for more detailed condition information.
Precio
EUR 18.95
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Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for the Inter..

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Very Good
Published
2000-05-27
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781842030011
Cantidad disponible
1
Librería
Rollinsford, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.52

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Descripción:
Orion Business (an Imprint of The Orion Publishing Group Ltd ), 2000-05-27. Hardcover. Very Good. Good cover, good dust jacket, tight binding, clean text Prompt, reliable service, shipped next business day. Int'l mailed via first class or priority.
Precio
EUR 20.52
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Very Good
Published
1999-12-08
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Asheville, North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.66

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Descripción:
Harper Business, 1999-12-08. Hardcover. Very Good. PERSONALIZED INSCRIPTION BY AUTHOR, no other marks noted in text, pages lightly tanned, hc with djAND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Precio
EUR 8.66
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Now or Never

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Very Good
Published
1999-12-07
Encuadernación
Cassette
ISBN
9780694523115
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.85

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Descripción:
HarperAudio, 1999-12-07. cassette. Very Good. 4x1x7. Has moderate shelf and/or corner wear. Great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 1.85
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Now or Never

de Modahl, Mary

Estado
like new
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Le Sueur, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.21

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Descripción:
Hardcover. like new. Inscription; like new.
Precio
EUR 14.21
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Mary Modahl

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
ISBN
9780694523115
Cantidad disponible
1
Librería
Narrowsburg, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.53

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Descripción:
UNITED STATES: HarperAudio, 1999. Audio Book. Very Good. AUDIO CASSETTE. 4 BRAND NEW AUDIO CASSETTES. FOUR NEW Cassettes Sealed in the shrink wrap with publisher remainder mark. Just a bit of shelf wear to the shrink wrap. Enjoy this NEW CASSETTE PERFORMANCE Gift Quality for your home and library. .
Precio
EUR 7.53
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Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Used - Good
ISBN
9780066620138
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.88

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Descripción:
Harper Paperbacks. Used - Good. Good condition. With remainder mark. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 5.88
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.01

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 35.01
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
New
Published
1999-12-08
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.15

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Descripción:
Harper Business, 1999-12-08. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.15
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Good
Edición
First Edition
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.50

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Descripción:
Harper Business. First Edition. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 6.50
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Good
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.00

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Descripción:
Harper Business, 1999. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.00
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Mary Modahl

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
ISBN
9780694523115
Cantidad disponible
1
Librería
Narrowsburg, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.22

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Descripción:
UNITED STATES: HarperAudio, 1999. Audio Book. Very Good. AUDIO CASSETTE. 4 NEW AUDIO CASSETTES in the original box. The cassettes are brand new but the shrink wrap has a rip. Publisher remainder mark over the barcode. Enjoy this reliable audio cassette performance! .
Precio
EUR 9.22
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
UsedGood
ISBN
9780066620121
Cantidad disponible
1
Librería
Hillsboro, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.83

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Descripción:
UsedGood. Ex-library usual stamps and markings Good condition but not perfect, Cover has minor nicks and tears, spine shows some creases from use. Ask Questions and request photos if your buying for the cover and not the content. STOCK PHOTOS MAY VARY FROM THE ACTUAL ITEM. ACTUAL PHOTOS AVAIL. UPON REQUEST.
Precio
EUR 2.83
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Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for the Internet Consumers

de Modahl, Mary

Estado
Usado - Very Good
Published
2001-04-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781587990410
Cantidad disponible
1
Librería
Bucknell, Shropshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.65

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Descripción:
Texere Publishing, 2001-04-04. Paperback. Very Good.
Precio
EUR 8.65