Psychology Of Entertainment

de Bryant, Jennings

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Psychology of Entertainment

de Jennings Bryant

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780805852370
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 240.32

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.
Precio
EUR 240.32
Psychology of Entertainment

Psychology of Entertainment

de Jennings Bryant

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780805852387
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 87.11

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Descripción:
Paperback / softback. New. Promising to be the most comprehensive volume on entertainment, this book serves to define the area of study and provides a theoretical spin for future work in the area. Divided into basic parts, it deals with the fundamental mechanisms and processes involved in orienting to and selecting entertainment fare, as well as receiving and… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 87.11
Psychology of Entertainment

Psychology of Entertainment

de Jennings Bryant

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780805852387
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 96.20

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Descripción:
Paperback / softback. New. Promising to be the most comprehensive volume on entertainment, this book serves to define the area of study and provides a theoretical spin for future work in the area. Divided into basic parts, it deals with the fundamental mechanisms and processes involved in orienting to and selecting entertainment fare, as well as receiving and… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 96.20
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Psychology of Entertainment

de Jennings Bryant

Estado
New
ISBN
9780805852387
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.65

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.
Precio
EUR 101.65
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Psychology of Entertainment (Routledge Communication Series)

de Bryant, Jennings [Editor]; Vorderer, Peter [Series Editor];

Estado
New
Published
2006-02-24
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780805852387
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 153.72

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Descripción:
Routledge, 2006-02-24. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 153.72
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Psychology of Entertainment (Lea's Communication) (Lea's Communication)

de Bryant, Jennings (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor)

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780805852370
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 283.32

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Descripción:
Lawrence Erlbaum Assoc Inc, 2006. Hardcover. New. 1st edition. 457 pages. 10.00x7.00x0.75 inches.
Precio
EUR 283.32
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Psychology of Entertainment (Lea's Communication Series) (LEA's Communication Series)

de Bryant, Jennings (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor)

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780805852387
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 127.40

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Descripción:
Lawrence Erlbaum Assoc Inc, 2006. Paperback. New. 1st edition. 457 pages. 8.50x6.75x1.00 inches.
Precio
EUR 127.40