The 6 Imperatives Of Marketing

de Magrath, Allan J

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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
First Edition/First Printing
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Winchester, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.94

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Descripción:
Saranac Lake, New York, U.S.A.: Amacom Books, 1992 Book. Fine. Hardcover. First Edition/First Printing. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. first edition/first printing book is tight with no markings, time stamp on first page.
Precio
EUR 14.94
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

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Descripción:
Amacom Books. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 4.26
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The 6 Imperatives of Marketing : Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
FINE, AS NEW
Estado de la sobrecubierta
FINE, AS NEW DJ
Edición
First Edition
Published
1992
Encuadernación
Hard Cover, NOT A REMAINDER
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Fountain Hills, Arizona, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.87

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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: Amacom, 1992. First Edition . Hard Cover, NOT A REMAINDER. FINE, AS NEW/FINE, AS NEW DJ. 8vo, Gift Quality..
Precio
EUR 1.87
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons From the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
As New
Estado de la sobrecubierta
Fine
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Saint Louis, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.66

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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: Amacom, 1992. 196 pages.. Hard Cover. As New/Fine.
Precio
EUR 4.66
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Used - Good
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

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Descripción:
Amacom Books. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.26
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
New
Published
1992-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Cincinnati, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.47

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Descripción:
Amacom Books, 1992-02-01. Hardcover. New.
Precio
EUR 2.47
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Usado - Very Good
Published
1992-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Ventura, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.76

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Descripción:
Amacom Books, 1992-02-01. Hardcover. Very Good. 1.0000 in x 9.1000 in x 6.1000 in. DJ in Good condition, 1st edition,
Precio
EUR 6.76
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Allan J. Magrath

Estado
Used:Good
Edición
First
Published
1992-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.33

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Descripción:
Amacom Books, 1992-02-01. First. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 8.33
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Allan J. Magrath

Estado
Usado - Good
Published
1992-02
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.22

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Descripción:
Amacom Books, 1992-02. Hardcover. Good.
Precio
EUR 6.22
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
First Edition
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Glencoe, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.80

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Descripción:
Amacom Books, 1992. First Edition. Hard Cover. Fine/Very Good.
Precio
EUR 2.80
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons From the World's Best Companies

de Allan J. Magrath

Estado
Usado - Very Good
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Foster, Rhode Island, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.11

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Descripción:
Amacom, 1992. Hardcover. Very Good. Amacom, 1992. Very good. , Hardcover, Clean, tight, in dust jacket. 196 pages. Light wear. Out-of-print and antiquarian booksellers since 1933. We pack and ship with care.
Precio
EUR 9.11
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The 6 Imperatives of Marketing

de MAGRATH, Allan J.

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Gloucester City, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.81

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Descripción:
New York: Amacon, 1992. Hardcover. Fine/Fine. First edition. Fine in fine dustwrapper. A very nice, clean copy. Please Note: This book has been transferred to Between the Covers from another database and might not be described to our usual standards. Please inquire for more detailed condition information.
Precio
EUR 16.81
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
New
Published
1992-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Cincinnati, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.47

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Descripción:
Amacom Books, 1992-02-01. Hardcover. New.
Precio
EUR 2.47
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The 6 Imperatives of Marketing : Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
Used - Good
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

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Descripción:
AMACOM. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.86
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The 6 Imperatives of Marketing : Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Usado - Very Good/Very Good
Published
1992
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.64

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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: AMACOM. Very Good/Very Good. 1992. Hard Cover. 0814450423 (E1712) .
Precio
EUR 32.64
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THE 6 IMPERATIVES OF MARKETING: LESSONS FROM THE WORLD*S BEST COMPANIES

de MAGRATH, ALLAN J.,

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
Edición
N/A
Published
1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.84

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Descripción:
Amacom, 1992. N/A. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 58.84
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
Usado - Good
Published
2/1/1992
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.77

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Descripción:
Amacom Books, 2/1/1992. Hardcover. Good. 100x12x148. Hardback with dust jacket in good condition.
Precio
EUR 6.77
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
Used - Good
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93

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Descripción:
Amacom Books. Used - Good.
Precio
EUR 0.93
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The 6 Imperatives of Marketing : Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J

Estado
Used - Good
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96

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Descripción:
AMACOM. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 9.96
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The 6 Imperatives of Marketing: Lessons from the World's Best Companies

de Magrath, Allan J.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814450420
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.73

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 30.73