The Business Of Influence

de Sheldrake, Philip

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The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Philip Sheldrake

Estado
Usado - Good
Published
2011
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Chester, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48

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Descripción:
UK: John Wiley & Sons, 2011. Hardcover. Good. Hardback with dust jacket in good condition. Media has most definitely evolved, as have the ways in which we contemplate, design, communicate and execute strategy. And rather than technological evolution, we re plainly in the midst of a technological revolution. We have no choice then but to reframe marketing… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 7.48
The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Usado - Good
Published
2011
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.06

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Descripción:
Wiley, 2011. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.06
The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.00

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.00
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The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Used; Very Good
Edición
1
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

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Descripción:
John Wiley & Sons. 1. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate.… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.26
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The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Used; Good
Edición
1
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

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Descripción:
John Wiley & Sons. 1. Hardcover. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All… Saber más sobre este artículo
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EUR 4.26
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The Business of Influence : Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.94
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The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

de Sheldrake, Philip

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470978627
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.57

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 44.57