The Changing Mo Of the Cmo

de Sachs, Marylee

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The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation is Affecting Marketers

de Sachs, MaryLee

Estado
UsedGood
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.73

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Descripción:
UsedGood. Clean copy. No major signs of wear save for light shelfwear on cover. Small rip on back cover.
Precio
EUR 4.73
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The Changing MO of the CMO

de MaryLee Sachs

Estado
Used: Very Good
Published
2011-07-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.87

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Descripción:
Gower, 2011-07-01. Hardcover. Used: Very Good.
Precio
EUR 10.87
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The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers

de Sachs, Marylee

Estado
Usado
Published
2011
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.54

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Descripción:
Gower, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9781409423157
Precio
EUR 15.54
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The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation is Affecting Marketers

de Sachs, MaryLee

Estado
New
Published
2011-06-28
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
Carson City, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.29

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Descripción:
Routledge, 2011-06-28. Hardcover. New. New inside and Out! Crisp Pages w/No markings!
Precio
EUR 5.29
The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation is Affecting Marketers

The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation is Affecting Marketers

de MaryLee Sachs

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 40.38

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Descripción:
Hardback. New. Explores the relationship and increasing blur between the marketing discipline and the public relations profession. This title illustrates how PR can provide: authenticity, relevance and advocacy to marketing; integration of an organization's approach to paid, owned and earned media channels; and, more.
Precio
EUR 40.38
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The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Reputation is Affecting Marketers

de Sachs, MaryLee

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781409423157
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.96

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 52.96