The Fall Of Advertising & the Rise Of Pr

de Laura, Ries Al and Ries

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The Fall of Advertising and the Rise of PR

The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Al Ries and Laura Ries

Estado
Usado - Very Good/Very Good
Published
2002
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Goring-by-Sea, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.25

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Descripción:
Harper Business, 2002. Hardcover. Very Good/Very Good. 2002. First Edition. 295 pages. Signed by the author. Pictorial dust jacket over black and grey paper covered boards. Flat signed by author to front free endpaper. Book is in better condition than most examples of this age. Neat, clean, well bound pages with very minimal foxing, tanning and thumbing. Small… Saber más sobre este artículo
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EUR 6.25
The Fall of Advertising & The Rise of PR
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The Fall of Advertising & The Rise of PR

de Al Ries & Laura Ries

Estado
Usado - VG+
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
2002
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780060081980
Cantidad disponible
1
Librería
Rockaway Beach, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.51

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Descripción:
Harper Business, 2002. 295 pages including index. There are no marks or writiing in the book. Corners are square. Silver gilt on spine is bright. Spine is tight and there are no loose pages. Dust jacket has light shelf wear. Cover colors are bright.. Hard Cover. VG+/Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 8.51
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The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Ries, Al and Ries, Laura

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780060081997
Cantidad disponible
1
Librería
Los Angeles, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.55

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.55
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The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Ries, Laura & Ries, Al

Estado
Used; Very Good
Edición
1st HarperBusiness
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780060081997
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.30

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Descripción:
HarperCollins. 1st HarperBusiness . Paperback. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.30
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The Fall Of Advertising & The Rise Of PR

de Ries, Al & Laura Ries

Estado
Usado
Cantidad disponible
1
Librería
Kings Cross, Sydney, New South Wales, AUS
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.57

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Descripción:
Harperbusiness, New York 2002. 22.0 x 14.0cms, 296pp, very good+ hardback & dustwrapper The chapters are: the fall of advertising: the rise of PR; a new role for advertising; the differences between advertising & PR.
Precio
EUR 12.57