The Principles Of Advertising and Imc

de Tom, Ph D Duncan

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The Principles of Advertising and Imc

de Duncan, Tom, Ph.D

Estado
Usado - Good
Published
2004-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
Dayton, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.81

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Descripción:
Mcgraw-Hill College, 2004-02-01. Hardcover. Good. Used Texts May Have Used Book Stickers on the Cover. Used texts may NOT contain supplemental materials such as CD's, info-trac, access codes, etc... Satisfaction Guaranteed!
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EUR 9.81
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The Principles of Advertising and Imc

de Ph.D. Duncan Tom

Estado
New
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
Rockford, Illinois, USA
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EUR 37.88

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Descripción:
New. The item is Brand New!
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The Principles of Advertising and Imc

de Duncan, Tom, Ph.D

Estado
Used - Acceptable
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.86

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Mcgraw-Hill College. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library with wear and barcode page may have been removed. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize… Saber más sobre este artículo
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EUR 3.86
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The Principles of Advertising and Imc

de Duncan, Tom, Ph.D.

Estado
Usado - Good
Published
2004-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
Denton, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.74

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Mcgraw-Hill College, 2004-02-01. Hardcover. Good. 1.1024 in x 10.9449 in x 8.3465 in. May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
Precio
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The Principles of Advertising and Imc

The Principles of Advertising and Imc

de Duncan, Tom, Ph.D.

Estado
Usado - Very Good
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.85

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Descripción:
Mcgraw-Hill College, 2004. Hardcover. Very Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.85
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The Principles of Advertising and Imc

de Tom, Ph.D. Duncan

Estado
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Encuadernación
Paperback
ISBN
9780072956153
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.22

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Mcgraw-Hill College. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 76.22