The Quest For Loyalty

de Reichheld, Frederick F

Ejemplares disponibles

The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harva rd Business Review Book)

The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harva rd Business Review Book)

de Frederick F. Reichheld

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780875847450
Cantidad disponible
1
Librería
Wellington, Auckland, NZL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.37

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Very Good. 6.25 x 1.5 x 10 inches. Hardcover. 1996. 278 pages. <br>Essays consider customer loyalty and the need for businesses to add evaluations, valuable services, and an understa nding of what each customer means in dollars and cents Editorial Reviews From Booklist As U.S. consumers are turning inward to r ediscover… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 6.37
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The quest for loyalty : creating value through partnership

de Reichheld, Frederick F.

Estado
Usado - Very good condition
Estado de la sobrecubierta
good
Published
c1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780875847450
Cantidad disponible
1
Librería
Readville, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.12

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Descripción:
Boston, MA: Harvard Business School Press, c1996. Hardcover. Very good condition/good. 278pp. 24 cm.
Precio
EUR 15.12
The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

de Frederick F. Reichheld

Estado
Usado - Bien
Published
1996
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
9780875847450
Cantidad disponible
1
Librería
AJALVIR, Madrid, ESP
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.46

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Descripción:
Harvard Business School Press, 1996. Tapa Dura. Bien. ECONOMIA. In his bestselling book, The Loyalty Effect, Fred Reichheld made the definitive case for the economic value of loyalty in business. Now he deepens and enriches that picture with a collection of 14 articles and interviews on the same subject from the Harvard Business Review. Here, some of the… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 7.46
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The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

de Reichheld, Frederick F. [Editor]; Cook, Scott D. [Introduction];

Estado
New
Published
1996-11-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780875847450
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 96.73

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1996-11-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 96.73