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Crossing the Chasm
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Crossing the Chasm Tapa blanda - 2002

de Geoffrey A. Moore


Información de la editorial

Here is the bestselling guide that created a new game plan for marketing in high-tech industries. Crossing the Chasm has become the bible for bringing cutting-edge products to progressively larger markets. This edition provides new insights into the realities of high-tech marketing, with special emphasis on the Internet. It's essential reading for anyone with a stake in the world's most exciting marketplace.

Primera línea

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Detalles

  • Título Crossing the Chasm
  • Autor Geoffrey A. Moore
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición Revised
  • Páginas 256
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial HarperBusiness, New York, New York, U.S.A.
  • Fecha de publicación August 20, 2002
  • ISBN 9780060517120 / 0060517123
  • Peso 0.42 libras (0.19 kg)
  • Dimensiones 8.04 x 5.26 x 0.61 pulgadas (20.42 x 13.36 x 1.55 cm)
  • Library of Congress subjects High technology - Marketing, Selling - High technology
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
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Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

de Geoffrey A. Moore

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94
EUR 2.83 enviando a USA

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Descripción:
HarperBusiness. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
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Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
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de Geoffrey A. Moore

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.59
EUR 3.76 enviando a USA

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Descripción:
UsedVeryGood. minor shelf wear
Precio
EUR 3.59
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de Geoffrey A. Moore

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.47
Envío gratuito a USA

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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.47
Envío gratuito a USA
Crossing the Chasm : Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

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de Geoffrey A. Moore

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
21
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65
Envío gratuito a USA

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Descripción:
HarperCollins Publishers, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.65
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de Geoffrey A. Moore

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.74
Envío gratuito a USA

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Descripción:
HarperCollins Publishers, 2006. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.74
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de Geoffrey A. Moore

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.74
Envío gratuito a USA

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Descripción:
HarperCollins Publishers, 2006. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.74
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  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.80
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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 5.80
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  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA

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Harper Paperbacks, 2002-08. Paperback. Used: Good.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA
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de Moore, Geoffrey A

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
4
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.68
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Descripción:
HarperCollins Publishers. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.68
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de Moore, Geoffrey A

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060517120 / 0060517123
Cantidad disponible
5
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.68
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HarperCollins Publishers. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.68
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