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Marketing: An Introduction (10th Edition) (MyMarketingLab Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing: An Introduction (10th Edition) (MyMarketingLab Series) Tapa blanda - 2010

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip


Información de la editorial

This best-selling, brief text introduces marketing through the lens of creating value for customers.
Today's marketing is about creating customer value and building profitable customer relationships. With engaging real-world examples and information, "Marketing: An Introduction" shows readers how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. The tenth edition features a new learning design and integration with mymarketinglab, Pearson's online homework and personalized study tool.

Detalles

  • Título Marketing: An Introduction (10th Edition) (MyMarketingLab Series)
  • Autor Armstrong, Gary; Kotler, Philip
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 10th ed.
  • Páginas 648
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall, Boston
  • Fecha de publicación 2010
  • ISBN 9780136102434
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2009046409
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Marketing: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing: An Introduction

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.75
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Pearson College Div, 2010-01-01. Paperback. Acceptable. 8x1x10.
Precio
EUR 5.75
Envío gratuito a USA
Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2010. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA
Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2010. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA
Marketing : An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing : An Introduction

de Kotler, Philip, Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.91
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.91
Envío gratuito a USA
Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Armstrong, Gary

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
10
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.34
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Pearson, 0000-00-00. 10. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.34
Envío gratuito a USA
Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Armstrong, G. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.12
EUR 15.10 enviando a USA

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Descripción:
Pearson, 2010. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings With owner's name inside cover. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1200grams, ISBN:0136102433
Precio
EUR 21.12
EUR 15.10 enviando a USA
Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.90
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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 17.90
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Marketing: An Introduction (10th Edition)
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Marketing: An Introduction (10th Edition)

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
10th Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
4
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.06
EUR 6.00 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall/ Pearson, Upper Saddle River, NJ, 2011. 10th Edition. Softcover. Very Good Condition. Light shelf and corner wear, Text appears clean, Slight curl to front cover, Binding is in good sturdy condition. 541 pages. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0136102433. ISBN/EAN: 9780136102434. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561014660. . 9780136102434
Precio
EUR 33.06
EUR 6.00 enviando a USA
Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Armstrong, Gary

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
10
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.98
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Pearson, 0000-00-00. 10. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 41.98
Envío gratuito a USA
Marketing: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing: An Introduction

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780136102434 / 0136102433
Cantidad disponible
2
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.03
EUR 3.68 enviando a USA

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Descripción:
Pearson College Div, 2010-01-11. Paperback. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 42.03
EUR 3.68 enviando a USA