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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences Tapa blanda - 2013 - 1st Edición

de Matt Watkinson


Detalles

  • Título The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
  • Autor Matt Watkinson
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 240
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial FT Publishing International
  • Fecha de publicación 2013-01
  • ISBN 9780273775089 / 0273775081
  • Peso 0.85 libras (0.39 kg)
  • Dimensiones 9.1 x 6 x 0.6 pulgadas (23.11 x 15.24 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Customer relations
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2012039517
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Matt Watkinson is a designer and consultant who helps businesses get their customer experience right. He has worked with household names, design agencies and management consultancies at home in the UK, in Europe and America. Learn more about Matt at www.mattwatkinson.co.uk .

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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.55
EUR 10.28 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

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de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
15
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.55
EUR 10.28 enviando a USA

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Paperback. Very Good.
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Very Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 4.18
EUR 13.18 enviando a USA

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FT Publishing International, 12/06/2012. 1. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)
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de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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FT Publishing International. 1. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 12/06/2012
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Financial Times Series)

de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Very Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
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de Matt Watkinson

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Fine Condition
Edición
Reprint
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
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Doncaster, Aberdeen, United Kingdom
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Pearson, Harlow, 2013. Reprint. Softcover. Fine Condition/No Dust Jacket. Crisp clean covers, tight binding, clean pages and inside covers. No dust jacket, as published. Quantity Available: 1. Shipped Weight: under 1 kg. ISBN: 0273775081. ISBN/EAN: 9780273775089. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 22022011042. For international tracking please select Priority shipping service.. 9780273775089
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  • Usado
  • Bien
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Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
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2
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Seattle, Washington, United States
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FT Press, 2012. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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The Ten Principles Behind Great Customer Experiences

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  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
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2
Librería
Seattle, Washington, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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FT Press, 2012. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The (Financial Times Series)
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de Watkinson, Matt

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
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1
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HOUSTON, Texas, United States
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imusti, 2012-12-06. 1. paperback. Used: Good.
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EUR 14.85
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Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

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de Matt Watkinson

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  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780273775089 / 0273775081
Cantidad disponible
5
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Uxbridge, Greater London, United Kingdom
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Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a we
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