Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas Tapa dura - 2005 - 1st Edición
de Glenda Mac Naughton
Detalles
- Título Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas
- Autor Glenda Mac Naughton
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 256
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Fecha de publicación 2005-05-12
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9780415320993 / 0415320992
- Peso 1 libras (0.45 kg)
- Dimensiones 8.04 x 5.58 x 0.85 pulgadas (20.42 x 14.17 x 2.16 cm)
-
Temas
- Interdisciplinary Studies: Critical Theory
- Library of Congress subjects Early childhood education, Foucault, Michel
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004022285
- Dewey Decimal Code 372.21
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas
de Mac Naughton, Glenda
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 65.67Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 2005. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 65.67
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas (Contesting Early Childhood)
de Mac Naughton, Glenda
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Springdale, Arkansas, United States
- Precio
-
EUR 68.68EUR 3.69 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 5/12/2005 12:00:01 A. hardcover. Acceptable. 0.7874 in x 8.5039 in x 5.5906 in. This is a used book. It may contain highlighting/underlining and/or the book may show heavier signs of wear . It may also be ex-library or without dustjacket.
Precio
EUR 68.68
EUR 3.69
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas (Contesting Early Childhood)
de Mac Naughton, Glenda
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 132.36Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 132.36
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies : Applying Post-Structural Ideas
de Glenda Mac Naughton
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 995
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 222.09EUR 9.50 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Doing Foucault in Early Childhood Studies : Applying Post-Structural Ideas.
Precio
EUR 222.09
EUR 9.50
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Post-Structural Ideas
de Mac Naughton, Glenda (Author)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 272.90EUR 11.89 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 2005. Hardcover. New. 1st edition. 244 pages. 8.50x5.50x0.75 inches.
Precio
EUR 272.90
EUR 11.89
enviando a USA
Doing Foucault in Early Childhood Studies by Naughton, Glenda Mac
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415320993 / 0415320992
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Johannesburg, South Africa
- Precio
-
EUR 109.45EUR 30.36 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
ISBN: 9780415320993Taylor & Francis Ltd | 30 Jul 2005
Hardback | 256 pages
The theories and analyses of post-structural thinkers such as Michel Foucault can seem a long way from practice in early childhood services. In recent years, however, many early childhood researchers and practitioners have found this work important and this fascinating book brings together a range of research and case-studies showing how teachers and researchers have brought post-structuralism to the classroom. The book covers such issues as:becoming post-structurally reflective about truthmapping classroom meaningstactics of rhizoanalysisbecoming again in critically-knowing communities.Case-studies and examples taken from real situations are used and will be of interest to anyone studying or researching early childhood practice and policy.
Precio
EUR 109.45
EUR 30.36
enviando a USA