Descripción:
UsedGood. Shows minimal wear such as frayed or folded edges, minor rips and tears, and/or slightly worn binding. May have stickers and/or contain inscription on title page. No observed missing pages.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School Tapa blanda - 2005
de Mary Adler; Eija Rougle
Detalles
- Título Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
- Autor Mary Adler; Eija Rougle
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición [ Edition: First
- Páginas 216
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Scholastic, New York
- Fecha de publicación November 1, 2005
- ISBN 9780439616508 / 0439616506
- Peso 0.83 libras (0.38 kg)
- Dimensiones 9.26 x 7.43 x 0.53 pulgadas (23.52 x 18.87 x 1.35 cm)
- Library of Congress subjects Language arts (Middle school), Literacy programs - United States
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2006295510
- Dewey Decimal Code 372.6
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary
- Usado
- Estado
- UsedGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Rotterdam , New York, United States
- Precio
-
EUR 5.85Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 5.85
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion : Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Rougle, Eija, Adler, Mary
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.38Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.38
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion : Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Rougle, Eija, Adler, Mary
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Precio
-
EUR 7.47EUR 9.46 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.47
EUR 9.46
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used: Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 9.26Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, 2005-11-01. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.26
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary; Rougle, Eija
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Ligonier, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 9.45Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Theory and Practice, 2005-10-31. paperback. Very Good. 7x0x9. Pages Unused! Book Leaves in 1 Business Day or Less! Leaves Same Day if Received by 2 pm EST! Cover has shelf wear. Contents Unused. Very Good.
Precio
EUR 9.45
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used:Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 30.10Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Scholastic, 2005-11-01. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 30.10
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 32.72Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 32.72
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Building Literacy Through Classroom Discussion: Research-Based Strategies for Developing Critical Readers and Thoughtful Writers in Middle School
de Adler, Mary; Rougle, Eija
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780439616508 / 0439616506
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 75.37EUR 5.16 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Theory and Practice, 2005-11-01. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.37
EUR 5.16
enviando a USA