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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything Tapa dura - 2001 - 1st Edición

de Fred D. Crawford; Frederick A. Crawford; Ryan Mathews


Información de la editorial

Explaining why universal excellence can be a mistake in the business world, the authors argue that a corporation should focus its resources and energy on targeted goals in order to dominate in one important area.

Detalles

  • Título The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything
  • Autor Fred D. Crawford; Frederick A. Crawford; Ryan Mathews
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 251
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Crown Business, NY
  • Fecha de publicación June 26, 2001
  • Ilustrado
  • ISBN 9780609608203 / 0609608207
  • Peso 1.21 libras (0.55 kg)
  • Dimensiones 9.48 x 6.4 x 1.06 pulgadas (24.08 x 16.26 x 2.69 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001017344
  • Dewey Decimal Code 658.834
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Fred Crawford

  • Usado
Estado
Usado - Excellent
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Blacksburg, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 1.96
EUR 4.02 enviando a USA

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Descripción:
Excellent. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: None ]
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Crawford, Fred

  • Usado
Estado
UsedLikeNew The cover shows no damage or marks.
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
EUR 4.72 enviando a USA

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EUR 2.38
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Crawford, Fred

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
6
Librería
Skokie, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.69
EUR 3.77 enviando a USA

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UsedVeryGood.
Precio
EUR 3.69
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Crawford, Fred

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.77
EUR 3.77 enviando a USA

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Crown Business. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 3.77
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Crawford, Fred

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.77
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Crown Business. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.77
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The Myth of Excellence: Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

de Crawford, Fred

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.95
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Crown Business, 2001-06-26. hardcover. Acceptable. 6x1x9.
Precio
EUR 4.95
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de Mathews, Ryan, Crawford, Fred

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.81
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Crown Publishing Group, The. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.81
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  • Usado
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  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.14
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Descripción:
Crown Publishing Group, The, 2001. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.14
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de Crawford, Fred D.; Crawford, Frederick A.; Mathews, Ryan

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  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.14
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Descripción:
Crown Business, 2001. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.14
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de Fred Crawford

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  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780609608203 / 0609608207
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.75
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Descripción:
Crown Business, 2001-06-26. Hardcover. Good.
Precio
EUR 6.75
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