Ir al contenido

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force Tapa blanda - 2000

de Robert L. Jolles; Rob Jolles

Primera línea

There is a dilemma that exists within selling, and it has been around for some time.

Detalles

  • Título Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
  • Autor Robert L. Jolles; Rob Jolles
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 1st Fireside Ed
  • Páginas 363
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Free Press, US
  • Fecha de publicación August 15, 2000
  • Ilustrado
  • ISBN 9780684855011 / 0684855011
  • Peso 0.76 libras (0.34 kg)
  • Dimensiones 8.46 x 5.52 x 0.94 pulgadas (21.49 x 14.02 x 2.39 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.81

Más ejemplares

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sal es Force

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sal es Force

de Jolles, Rob

  • Usado
  • Muy bueno
Estado
Usado - Muy bueno
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Tokyo, Japan
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.55
EUR 11.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press, 2000. Very Good. Customer Centered Selling teaches you the secret of the world-famous Xerox sales training program. The secret, Robert Jolles reveals, is reversing the conventional selling practice of searching for customer needs. To truly cr eate urgency, you must focus instead on the customer's problems and decisio n-making process. Jolles provides a systematic, repeatable, predictable app roach that teaches you to anticipate and influence behavior as the customer moves through an eight-stage "decision cycle" and ultimately discovers his or her needs. The book includes a series of case studies, activities, and exercises that enable you to better understand the principles being taught, so you can immediately apply them to your own unique scenarios. This book is a "must read" for all sales professionals, sales managers, and managers in need of a disciplined approach to persuading others.
Precio
EUR 3.55
EUR 11.34 enviando a USA
Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Rob

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press, 2000-08-15. Paperback. Good. 1.0000 in x 8.4000 in x 5.5000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.60
EUR 3.73 enviando a USA
Customer Centered Selling : Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

Customer Centered Selling : Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Robert L. Jolles

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.60
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press, 2000. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.60
Envío gratuito a USA
Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Rob

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
1st Fireside Ed
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.17
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press, 2000-08-15. 1st Fireside Ed. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.17
Envío gratuito a USA
Customer Centered Selling : Eight Steps to Success from the World's Best  Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling : Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Robert L.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado - Very Good
Edición
First Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Newstead. Victoria, Victoria, Australia
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.54
EUR 17.60 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New York, Ny, U. S. A.: Simon & Schuster Trade Paperbacks. Very Good. 2000. First Edition. Trade Paperback. 0684855011 . First printing. 364p, index. Nice copy. ; 8vo .
Precio
EUR 7.54
EUR 17.60 enviando a USA
Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Rob

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.23
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 13.23
EUR 3.77 enviando a USA
Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Rob

  • Usado
  • Firmado
Estado
Usado - Collectible - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.23
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press. Collectible - Very Good. Signed Copy Collectible - Very Good. Inscribed by author on front inside cover. With remainder mark.
Precio
EUR 13.23
EUR 3.77 enviando a USA
Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Centered Selling: Eight Steps to Success from the World's Best Sales Force

de Jolles, Rob

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684855011 / 0684855011
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 36.96
Envío gratuito a USA