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Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing Tapa blanda - 1998

de Peter Doyle; Susan Bridgewater

Información de la editorial

Innovation in Marketing is a unique collection of empirical material describing both systems innovation and the launch of new products.

This ranges from the development of new high tech items such as the Organiser from Psion, to the transfer of a major brand such as Virgin Direct to a new market. Based on this the authors have developed a clear analytical model for managing innovation with a marketing perspective.

Doyle and Bridgewater illustrate the key themes using case materials and the entirely new new work it contains on the linkage between innovation and shareholder value. This gives the student and professional a new decision making perspective. The key themes that structure the book are: Marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, effectiveness in innovation.

Detalles

  • Título Innovation in Marketing
  • Autor Peter Doyle; Susan Bridgewater
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 1st Edition
  • Páginas 240
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge, United Kingdom
  • Fecha de publicación 1998-11-10
  • ISBN 9780750641210 / 0750641215
  • Peso 0.75 libras (0.34 kg)
  • Dimensiones 9.18 x 6.28 x 0.58 pulgadas (23.32 x 15.95 x 1.47 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing - Management, Service industries - Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00551300
  • Dewey Decimal Code 658.8
Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

de Doyle, Peter

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.90
EUR 10.25 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.90
EUR 10.25 enviando a USA
Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

de Doyle, Peter

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.90
EUR 10.25 enviando a USA

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Paperback. Good.
Precio
EUR 1.90
EUR 10.25 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, P. and Bridgewater, S.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Descripción:
Butterworth Heinmann, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780750641210
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, P. and Bridgewater, S.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Butterworth Heinemann, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780750641210
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, P. and Bridgewater, S.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Butterworth Heinemann, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780750641210
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, P. and Bridgewater, S.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Butterworth-Heinemann, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780750641210
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, Peter, Bridgewater, Susan

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.97
EUR 9.46 enviando a USA

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Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.97
EUR 9.46 enviando a USA
Innovation in Marketing
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Innovation in Marketing

de Doyle, Peter, Bridgewater, Susan

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
2
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.00
EUR 9.46 enviando a USA

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Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.00
EUR 9.46 enviando a USA
Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

de Doyle, Peter

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.88
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.88
Envío gratuito a USA
Innovation in Marketing

Innovation in Marketing

de Peter Doyle

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750641210 / 0750641215
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.35
EUR 11.91 enviando a USA

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Paperback / softback. New. Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.
Precio
EUR 64.35
EUR 11.91 enviando a USA