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Innovation in Marketing
de Peter Doyle
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0750641215
- ISBN 13
- 9780750641210
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780750641210
- Título
- Innovation in Marketing
- Autor
- Peter Doyle
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0750641215
- ISBN 13
- 9780750641210
- Editorial
- Routledge
- Lugar de publicación
- United Kingdom
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 1998
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