Innovation In Marketing

de Peter, Doyle

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Innovation in Marketing

Innovation in Marketing

de Peter Doyle

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780750641210
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.26

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Descripción:
Paperback / softback. New. Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.
Precio
EUR 64.26
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Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

de Doyle, Peter

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780750641210
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.79

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.79
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Innovation in Marketing

de Doyle, Peter (Author)/ Bridgewater, Susan (Author)

Estado
New
Published
1999
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780750641210
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 84.91

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Descripción:
Butterworth-Heinemann, 1999. Paperback. New. 224 pages. 9.50x6.25x0.50 inches.
Precio
EUR 84.91