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SAGE Publications, Inc, 2001-02-15. Paperback. Good. 1.2600 in x 8.8200 in x 5.9100 in.
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Marketing and Consumer Identity in Multicultural America Tapa blanda - 2001
de Marye C. Tharp
Primera línea
Welcome to a new America!
Detalles
- Título Marketing and Consumer Identity in Multicultural America
- Autor Marye C. Tharp
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 416
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc
- Fecha de publicación February 2, 2001
- ISBN 9780761911036 / 0761911030
- Peso 1.31 libras (0.59 kg)
- Dimensiones 9 x 6 x 0.85 pulgadas (22.86 x 15.24 x 2.16 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00010502
- Dewey Decimal Code 658.800
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Marketing and Consumer Identity in Multicultural America
de Tharp, Marye C.
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761911036 / 0761911030
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
DEWITT, Michigan, United States
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Marketing and Consumer Identity in Multicultural America
de Tharp, Marye C
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761911036 / 0761911030
- Cantidad disponible
- 1
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-
Mishawaka, Indiana, United States
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Marketing and Consumer Identity in Multicultural America
de Tharp, M.C.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761911036 / 0761911030
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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Sage Publications, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780761911036
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de Tharp, Marye C.
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761911036 / 0761911030
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
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