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Driving Brand Value: Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder
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Driving Brand Value: Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder Relationships Tapa dura - 1997

de Tom Duncan; Thomas R. Duncan; Sandra Moriarty (With)


Detalles

  • Título Driving Brand Value: Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder Relationships
  • Autor Tom Duncan; Thomas R. Duncan; Sandra Moriarty (With)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición Second Printing
  • Páginas 284
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies, New York, New York, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1997-02
  • ISBN 9780786308224 / 0786308222
  • Peso 1.26 libras (0.57 kg)
  • Dimensiones 9.22 x 6.15 x 1.03 pulgadas (23.42 x 15.62 x 2.62 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 97001667
  • Dewey Decimal Code 658.827
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  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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Precio
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Hardback. Very Good.
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de Duncan, Thomas R

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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Driving Brand Value : Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder Relationships

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de Thomas R. Duncan

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 1997. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.63
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Driving Brand Value: Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder Relationships

de Tom Duncan; Sandra Moriarty

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.29
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Descripción:
McGraw-Hill Companies, 1997-02-01. Hardcover. Good.
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EUR 7.29
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Driving Brand Value: Using Integrated Marketing to Manage Profitable Shareholder Relationships

de Duncan, Tom; Moriarty, Sandra

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
Estado
Usado - near fine
Edición
3rd print
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
Cantidad disponible
1
Librería
Batavia, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.09
EUR 6.10 enviando a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 1997-02-01. 3rd print. Hardcover. near fine /fine. NOT an ex library book. 284 pages including the index. Dust jacket has no chips or tears, price is not clipped.
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EUR 6.10 enviando a USA
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de Duncan, Tom

  • Usado
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  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
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1
Librería
Newport Coast, California, United States
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EUR 37.79
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
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de Duncan, Tom; Moriarty, Sandra

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  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780786308224 / 0786308222
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1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 99.62
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Descripción:
McGraw-Hill, 1997-02-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 99.62
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