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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies
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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies Tapa blanda -

de Denise Lee Yohn

Detalles

  • Título Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies
  • Autor Denise Lee Yohn
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 240
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Nicholas Brealey Publishing
  • ISBN 9781529359121 / 1529359120
  • Peso 0.55 libras (0.25 kg)
  • Dimensiones 7.6 x 4.9 x 0.6 pulgadas (19.30 x 12.45 x 1.52 cm)
  • Dewey Decimal Code 658.827

Acerca del autor

Blending a fresh perspective, over twenty-five years of experience, and a talent for inspiring audiences, San Francisco-based Denise Lee Yohn is the author of What Great Brands Do and is a leading authority on building and positioning exceptional brands.

Más ejemplares

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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

de Lee Yohn, Denise

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
3
Librería
West Mifflin, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.26
EUR 4.24 enviando a USA

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Descripción:
Nicholas Brealey, 2020-10-13. Paperback. Very Good. 0.7874 in x 7.6772 in x 4.9606 in.
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EUR 1.26
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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies
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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

de Lee Yohn, Denise

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
14
Librería
Easley, South Carolina, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.78
EUR 2.83 enviando a USA

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UsedVeryGood. Ships Within 24 Hours M-F- Satisfaction Guaranteed! Unread Copy in excellent condition. Has a publisher overstock mark. Item is in Good Condition. Clean Copy With Light Amount of Wear.
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EUR 3.78
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FUSION: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

FUSION: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

de Denise Lee Yohn

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
5
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 11.37
EUR 11.89 enviando a USA

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Descripción:
Paperback / softback. New. Denise Lee Yohn, a leading authority on building and positioning exceptional brands, shows readers how to blend internal culture and external brand to yield consistently phenomenal business results.
Precio
EUR 11.37
EUR 11.89 enviando a USA
Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies
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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

de Yohn, Denise Lee

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.12
EUR 11.95 enviando a USA

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Descripción:
Nicholas Brealey Pub, 2020. Paperback. New. 214 pages. 7.75x5.00x0.50 inches.
Precio
EUR 12.12
EUR 11.95 enviando a USA
FUSION

FUSION

de Denise Lee Yohn

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.21
EUR 9.55 enviando a USA

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Descripción:
Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Denise Lee Yohn, a leading authority on building and positioning exceptional brands, shows readers how to blend internal culture and external brand to yield consistently phenomenal business results.
Precio
EUR 12.21
EUR 9.55 enviando a USA
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Fusion: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

de Lee Yohn, Denise

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781529359121 / 1529359120
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.01
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 28.01
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