Ir al contenido

Service Quality A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality A Profit Strategy for Financial Institutions Unknown - 1988

de Leonard L. Berry; David Bennett; Carter Brown


Detalles

  • Título Service Quality A Profit Strategy for Financial Institutions
  • Autor Leonard L. Berry; David Bennett; Carter Brown
  • Encuadernación unknown
  • Edición First Edition
  • Editorial Irwin Professional Pub, Homewood, IL
  • Fecha de publicación October 1988
  • ISBN 9781556230943
Ir arriba
Service Quality

Service Quality

de etc.

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.11
EUR 10.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.11
EUR 10.09 enviando a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Berry, Leonard L., Bennett, David, Brown, Carter

  • Usado
Estado
Used - Like New
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094x
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.48
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub. Used - Like New. Like New condition. Very Good dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 4.48
EUR 3.75 enviando a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Berry, Leonard L., Bennett, David, Brown, Carter

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094x
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.48
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub. Used - Very Good. Very Good condition. No Dust Jacket A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.48
EUR 3.75 enviando a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Berry, Leonard L, and Brown, Carter, and Bennett, David

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Very Good +
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
Massena, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.50
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
How to build and maintain a service minded culture in the institution." And, "an exciting approach to building market share, customer loyalty and profits.

Copyright date - 1989, Dow Jones, Homewood IL, # Pages - 209, hardcover with dustjacket. Includes Index.

Very Good Plus in Good Dustjacket - structurally intact and tight, pages just off-white, minimal soil and/or wear, dust jacket has done an admirable job protecting the book which only shows some minor edge and corner wear on the cover itself, dust jacket itself shows some minimal wear around the edges.
Precio
EUR 4.50
EUR 3.75 enviando a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Berry, Leonard L.

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.46
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Professional Publishing, 1988. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.46
Envío gratuito a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Leonard L. Berry; David Bennett; Carter Brown

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Very Good
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub, 1988-10. First Edition. Hardcover. Very Good. 9x6x1. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition!
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Berry, Leonard L.; Bennett, David; Brown, Carter

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub, 10/1/1988. Hardcover. Very Good. 9x6x1. Hardback with dust jacket in good condition.
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA
Service Quality : A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality : A Profit Strategy for Financial Institutions

de Brown, Carter W., Berry, Leonard L., Bennett, David R

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094x
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.27
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill School Education Group. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.27
Envío gratuito a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Leonard L. Berry; David Bennett; Carter Brown

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.08
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub, 1988-10. Hardcover. Good.
Precio
EUR 8.08
Envío gratuito a USA
Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Service Quality: A Profit Strategy for Financial Institutions

de Leonard L. Berry, David Bennett, Carter Brown

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556230943 / 155623094X
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.46
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Pub, 1988-10-01. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 16.46
Envío gratuito a USA