Descripción:
Emerald Group Pub Ltd, 2017. Hardcover. New. 264 pages. 9.00x6.25x1.00 inches.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Social Recruitment in Hrm: A Theoretical Approach and Empirical Analysis Tapa dura - 2016
de Ginevra Gravili; Monica Fait
Detalles
- Título Social Recruitment in Hrm: A Theoretical Approach and Empirical Analysis
- Autor Ginevra Gravili; Monica Fait
- Encuadernación Tapa dura
- Edición Hardback
- Páginas 280
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Emerald Group Publishing
- Fecha de publicación 2016-09-20
- ISBN 9781786356963 / 1786356961
- Peso 1.2 libras (0.54 kg)
- Dimensiones 9 x 6 x 0.69 pulgadas (22.86 x 15.24 x 1.75 cm)
- Library of Congress subjects Employees - Recruiting
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2017304265
- Dewey Decimal Code 658.311
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Social Recruitment in HRM � A Theoretical Approach and Empirical Analysis
de Fait, Monica (Editor)/ Gravili, Ginevra (Editor)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781786356963 / 1786356961
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 59.45EUR 11.82 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 59.45
EUR 11.82
enviando a USA
Social Recruitment in HRM: A Theoretical Approach and Empirical Analysis
de Ginevra Gravili
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781786356963 / 1786356961
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 70.81EUR 11.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. New. This book analyzes the role of social recruitment in HRM. The interactivity of new forms of communication represents an opportunity for companies to attract and select the best candidates. This book focuses on how Social Recruiting and Employer Branding strategies can generate a competitive advantage.
Precio
EUR 70.81
EUR 11.76
enviando a USA