Descripción:
Eyrolles, 2011. Paperback. Very Good. Slight signs of wear on the cover. Stains on the edge. Edition 2011. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
![Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/080/539/9782212539080.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes Unknown - 2007
de Kapferer, Jean-Noël
Detalles
- Título Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes
- Autor Kapferer, Jean-Noël
- Encuadernación unknown
- Editorial 2212539088
- Fecha de publicación 2007
- ISBN 9782212539080
Más ejemplares
![Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/080/539/9782212539080.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes
de Jean-Noël Kapferer
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212539080 / 2212539088
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 4.74EUR 11.37 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 4.74
EUR 11.37
enviando a USA
![Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/080/539/9782212539080.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes
de Jean-Noël Kapferer
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212539080 / 2212539088
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 7.36EUR 11.37 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Eyrolles, 2007. Paperback. Very Good. Slight signs of wear on the cover. Stains on the edge. Traces of humidity on the pages. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 7.36
EUR 11.37
enviando a USA
![Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/080/539/9782212539080.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Les marques, capital de l'entreprise : Créer et développer des marques fortes
de Jean-Noël Kapferer
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212539080 / 2212539088
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
EUR 25.81EUR 11.37 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Eyrolles, 2007. Paperback. Very Good. Former library book. Stains on the edge. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 25.81
EUR 11.37
enviando a USA
![Les marques Capital de l'entreprise](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/080/539/9782212539080.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Les marques Capital de l'entreprise
de Jean-Noël Kapferer
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9782212539080 / 2212539088
- Cantidad disponible
- 141
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 49.92EUR 9.61 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Les marques Capital de l'entreprise.
Precio
EUR 49.92
EUR 9.61
enviando a USA