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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage de Peter Fader - 2012

de Peter Fader

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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage de Peter Fader - 2012

Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Peter Fader

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Wharton School Press, 2012. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Very Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 1613630166
  • ISBN 13 9781613630167
  • Editorial Wharton School Press
  • Fecha de publicación 2012

Tenemos 10 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.58.

Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Peter Fader

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58
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Descripción:
Wharton School Press, 2012. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.58
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Fader, Peter

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21
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Descripción:
Wharton School Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.21
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Fader, Peter

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21
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Descripción:
Wharton School Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.21
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Fader, Peter

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
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Wharton School Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 6.28
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Customer Centricity
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Customer Centricity

de Fader, Peter

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
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Bellingham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
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Descripción:
Perseus Distribution Services, 2012-05-15. Trade Paperback. Very Good. Trade Paperback. Very Good. Very light notes in pencil in the margins on a few pages, otherwise in excellent condition.FREE Media Mail Shipping on all U.S. orders over $ 25.00
Precio
EUR 2.31
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Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)

de Fader, Peter

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.05
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Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.05
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage
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Customer Centricity : Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Fader, Peter

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
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Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Wharton School Press. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 7.92
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Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage

de Fader, Peter

  • Usado
  • fair
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Fair
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
Librería
Singapore, Singapore
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Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.13
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Descripción:
Paperback. Fair. This is a well-read book, which means that the previous owner probably really enjoyed it! The cover and pages may include moderate foxing and annotations, but the text is not obscured and still readable. Moderate cosmetic defects and minor water damage may be present on the edges of the book. For paperbacks, there may be multiple crease marks on the spine.
Precio
EUR 5.13
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Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive...
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Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)

de Fader, Peter

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.24
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 32.24
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Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)

de Fader, Peter

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781613630167 / 1613630166
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 93.26
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Descripción:
Wharton Digital Press, 2012-05-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 93.26
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